(Dvoj)Mesačný prorok VI. (08.2017)

13:10

Mesačný Prorok víta vás tu zas a znova,
dúfam, že načas priletela vaša sova.
Verím, že priatelia, našli ste si čas na oddych, 
aby ste sa dozvedeli, čo sa stalo V Krajine Kníh.


 Alex and Eliza by Melissa de la Cruz Trón zo skla by Sarah J. MaasGirl Online by Zoe Sugg Koruna z temnoty by Sarah J. MaasZrodená z ohňa by Sarah J. Maas Kráľovná v tieňoch by Sarah J. Maas
A po dvoch mesiacoch plných vytúženého voľna, (ne)času na (nič ne)robenie, dlhých ponocovaní a ešte dlhších prechádzok, horších a lepších dní, brigád a práce, jedného read-a-thonu, sĺz a smiechu, je tu opäť škola. Toto leto (úprimne povedané, ako každé) pre mňa nebolo príliš čitateľsky prospešné, no knihy, ktoré som prečítala som si veľmi užila, čo je podľa mňa najdôležitejšie. 
» Teplé (teda, väčšinou teplé) letné dni mi spríjemnilo 7 kníh (alebo vlastne 9, pretože Hry o život mám síce v jednej knihe, no technicky sú to tri knihy). Prvou z nich boli už spomínané Hry o život, ktoré ma zas a znova okúzlili, nechali emočne vyprahnutú, dovolili mi zamilovať sa (#teampeeta) a opäť mi dokázali, prečo práve ony patria k jednej z mojich najobľúbenejších knižných sérií. A nech vás vždy sprevádza šťastena!
» Keďže k letu romantika neodmysliteľne patrí, ja som svoje romantické srdce potešila príbehom lásky Alex & Eliza, ktorý bol historický, romantický a sladučký. Presne to, čo som potrebovala. 
» V mojom letnom pláne som na jednom z prvých miest mala sériu od Sarah J. Maas, ktorej re-reading bol pre mňa potrebný ako soľ, keďže vyšla už aj štvrtá časť a ja som nechcela by za opicami, a zároveň som si chcela pripomenúť, prečo vlastne tú Sarah tak milujem. A Trón zo skla mi to teda pripomenul. 
» Ako som už spomínala, toto leto som zažila aj svoj prvý 24 hodinový knižný maratón a podarilo sa mi prečítať hneď dve (i keď nie celé) knihy. Prvou je Girl Online, pretože som si pomyslela, že romantická kniha bude pre mňa tým pravým orechovým. Hmm, nebola... Skôr som kvôli nej mala malé depky, pretože tá kniha bola úprimne fakt zlá. Nechápem je "slávu". Deň plný čítania som si však spríjemnila re-readingom ďalšej knihy zo série Trón zo skla- Korunou z temnoty. Bolo to úžasné a naozaj ma to navnadilo na ďalšie diely. Cítila som sa, ako keby to nebol ani re-reading, pretože mnoho vecí som pozabúdala. Jednoducho milujem túto sériu a nič ďalšie ako chválu nad úžasnou autorkou, neskutočným štýlom písania, dych berúcou fantáziou a dokonalými postavami nemám.
» A keďže som prázdniny dobre začala, musela som ich aj dobre skončiť. Ak som o prvých dvoch knihách v sérii Trón zo skla  povedala, že boli neskutočne dobré a, že ma ohúrili, tak ďalšie dve boli neuveriteľne epicky dokonalé a zobrali mi slová, myšlienky a dych. Bolo to niečo neskutočné, niečo neuveriteľné, niečo legendárne. Kniha Zrodená z ohňa sa stala Knihou (dvoj)mesiaca, pretože niečo tak plné emócií, fantázie a fantastického spracovania postáv jednoducho musím odmeniť. Bolo síce veľmi ťažké rozhodnúť sa medzi ňou a ďalšou knihou v sérii Kráľovnou v tieňoch, no Zrodená z ohňa na mňa mala veľký dopad, doslova som si užívala každú kapitolu, každú stranu a každé slovo... Jednoducho ma to zasiahlo tak veľmi, že to nemôžem ignorovať. 



Lucifer Poster Awkward. Poster
Začiatok mojich prázdnin sa niesol v znamení Lucifera Morningstara. Zaujímavý seriál s úžasným hereckým obsadením, výborným námetom a večne prekvapujúcim dejom. Absolútne som sa zamilovala a momentálne vzhliadam k októbru 2017, kedy sa začne vysielať 3 séria. Jednoducho Lucifer je strašná pecka, odporúčam ho dokonca aj tým, ktorí neholdujú kriminálkam. Lebo Lucifer jej jednoducho neskutočne dobrý.

Prečo si cez prázdniny nepozrieť niečo so školskou tématikou? Asi by ste si pomysleli, že mi škola chýbala, ale povedzme si úprimne, iba som si chcela dať re-watch jedného z tých najpohodovejších seriálov vôbec- Awkwardu. Je to seriál zo školského prostredia, čiže sa tu nevyhneme klasickej "dráme", problémom so vzťahmi a samozrejme aj so školou a dospievaním. Sledovať stredoškolský život hlavnej hrdinky Jenny, je relaxujúce a príjemné, čiže tento seriál odporúčam všetkým, ktorí chcú namiesto vrážd a rozvodov riešiť prvé lásky a občas sa s chuti zasmiať. 


Angus, Thongs and Perfect Snogging PosterOn je fakt boží ☕☕
» Život Georgie Nickolsnovej proste nestojí za nič. Po prvé, všetci v jej rodine sú padnutí na hlavu. Po druhé, je predsa už tínedžerkou a preto by svoju oslavu mohla mať v klube a nie v kulturáku. Po tretie, jej nos je veľký, ako Jupiter. A po štvrté, do jej školy prišiel nový úžasný chlapec, ktorý však o dievčatá, ako ona nemá záujem. 
» Neskutočne vtipná tínedžerská komédia, pri ktorej sa vždy nasmejem. Georgia a jej problémy ma vážne nikdy nesklamú.



Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt rande naslepo Rande naslepo ☕☕☕☕☕
» Vždy to bolo jeho najväčším snom. Robiť v hoteli. Obsluhovať, servírovať a roznášať. No život s nami občas hrá veľmi špinavú hru a tak by sa mal kvôli svojmu problému svojho sna vzdať. No on je pripravený nevzdať sa a prežiť svoje rande naslepo. 
» Výborný film. O tom, že i keď sa s nami život nemazná, netreba sa vzdávať. Ja som sa zasmiala, poplakala som si a mala som neskutočný zážitok. Vrelo odporúčam.


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt flippedFlipped ☕☕☕☕☕
» Bol to ten moment. Moment, keď sa prvý raz pozrela do jeho hlbokých očí, kedy uverila, že Bryce Loski je niečím viac, než len súčtom jeho častí. A hoci on bol príliš hanblivý na to, aby si to priznal, ona to vedela. Vedela, že vtedy, keď sa prvý raz pozrela do tých hlbokých očí, sa život prevrátil.
» Môj najobľúbenejší film. Už som ho pár (ehm ehm) ráz videla, no stále ho rovnako milujem. Príbeh rozprávaný z dvoch strán. Príbeh o tom, ako sa láska môže zmeniť v nenávisť a nenávisť sa môže zmeniť v lásku. Príbeh môjho srdca.



Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt why himPrečo práve on? ☕☕☕☕
» Každý otec sa pripravuje  na ten moment. Na moment, keď svoju dcéru odovzdá do rúk muža, ktorý ju bude milovať, ctiť a vážiť si ju. moment, moment... To, že má byť ten chlap, ktorému Ned raz odovzdá svoju malú princeznú? Ten potetovaný milionár, ktorý nevie čo od radosti, nadáva a všetko, čoho sa dotkne, zniči? Ani náhodou.
» Toto bola vážne veľmi dobrá komédia, pri ktorej som sa nonstop smiala. Výborné obsadenie, herecké výkony a kopa srandy. Taká pohodička.



Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt good kids Bifľoši na ťahu ☕☕☕
» Svoje stredoškolské roky každý strávi inak. Niekto učením, niekto tancovaním a niekto opíjaním sa. No toto je ich posledné leto. Posledná šanca, aby si aj bifľoši užili. Leto, kedy je odpoveďou iba áno.
» Zasmiala som sa, zrelaxovala som a mala som z toho dobrý pocit. Nebolo to nič svetoborné, no ak je vašim hlavným účelom vypnúť, odporúčam.




Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt aj dvaja su rodinaAj dvaja sú rodina ☕☕☕☕☕
 » Jedna noc a deväť mesiacov zmenili celý jeho život. A deň, keď mu do rúk jedna žena dala dieťa a odbehla preč, jeho život zbúral a znova postavil od základov. Glória. Jeho malá Glória sa preňho stala všetkým a on sa stal všetkým pre ňu. Pretože aj dvaja sú rodina.
» Neskutočné. Výborné. Tento príbeh bol pre mňa dychberúci, neuveriteľne výnimočný a plný emócií vydierajúcich sa na povrch. Neoľutujete ani jedinú sekundu. Ani jedinú.


 Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt evolve imagine dragons    Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt lana del rey 13 beaches    


Kto by nemiloval prázdniny? Slnko, voda, piesok (miešačka :D) a dni plné pohody... Ja som si tieto prázdniny veľmi užila, oddýchla som si a ešte stále nemôžem uveriť, že už je koniec (a to už chodím do školy týždeň). Prešlo to až príliš rýchlo, nemyslíte?

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt stockholm
Milujem toto mesto! Schválne, kto z vás uhádne, kam budú raz smerovať moje kroky?
Ako ste si užili prázdniny?
Ktorú knihu ste si cez prázdniny obľúbili?
Do ktorej piesne ste sa zamilovali toto leto?
Keleka

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts